PRIGOVORI I REKLAMACIJE
Tel: +385 21 383 898
Mail: reklamacije@globalplus.hr
Radno vrijeme: 09:00-17:00h

PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA

Sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo usmjereno na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Mike Tripala 6, 21000 Split ili putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@globalplus.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora, stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

NAPOMENE:

Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se u reklamacijski centar na pregled, odnosno dijagnostiku kako bi Prodavač mogao valjano postupiti po prigovoru i između ostaloga uvažiti zakonska prava Kupca.

Ako kupljeni proizvod koji je u kvaru, predate Prodavaču ili u ovlašteni servis, a pritom ne podnesete pisani prigovor, odnosno ne obavijestite nas o nezadovoljstvu i zahtjevu za ostvarenjem Vaših zakonskih prava, gubite pravo na podnošenje prigovora i zahtjeva protivno Općim uvjetima poslovanja.

Radi ostvarenja svojih prava prije poduzimanja bilo kakvih radnji u svrhu ostvarenja tih prava, detaljno pogledajte upute u Općim uvjetima. Za opće uvjete kliknite na link OVDJE.