- Početna /
- Stranica
Reklamacije
Nezadovoljni ste proizvodom koji ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ako smatrate da niste zadovoljni proizvodom koji ste kupili, molimo Vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda, odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe ili brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na reklamacije@globalplus.hr, a telefonski na +385 21 383 898.
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:
- mogućnosti zamjene proizvoda
- povratu proizvoda
- povratu novca
- drugim informacijama vezano za Vaš prigovor/reklamaciju
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda slijedite korake opisane na našoj stranici za Povrat i zamjenu proizvoda.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati GLOBAL PLUS d.o.o.-u. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte GLOBAL PLUS d.o.o. Proizvod je potrebno zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac GLOBAL PLUS d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.