VAŽNO: MOLIMO VAS PROČITAJTE

Obratite pozornost na sljedeće uvjete poslovanja koji se primjenjuju svaki put kada kupujete preko našeg web shopa. Prije kupnje molimo Vas da ih pažljivo pročitate jer je u njima detaljno objašnjeno sve o kupovini.

POTVRĐIVANJEM NARUDŽBE PRISTAJETE NA NAVEDENE UVJETE POSLOVANJA.

U navedenim uvjetima:
– web stranica/stranica referira se na našu web stranicu
– proizvod se referira na proizvode koje dostavljamo Vama u skladu s ovim uvjetima poslovanja
– narudžba se referira na odabranu narudžbu koju Vi potvrđujete
– „mi“ se referira na GLOBAL PLUS d.o.o.
– „Vi“ se referira na Vas, odnosno osobu koja koristi web stranicu ili kupuje proizvode preko iste

1. Kako se uvjeti poslovanja primjenjuju
1.1 Uvjeti u odjeljku A objašnjavaju kako se stranica mora koristiti. Oni se odnose na SVE korisnike stranice. Odjeljak B primjenjuje se u slučaju kada Vi kupujete proizvode preko
stranice. Uvjeti su podložni izmjenama, stoga Vam savjetujemo da ih pregledavate redovito u slučaju navedenih izmjena.
1.2 Kada koristite stranicu možemo prikupiti informacije o Vama i Vašoj posjeti na stranici. Informacije o tome možete pronaći u našoj polici o privatnosti koja je sastavni dio ovih uvjeta. Polica o privatnosti zajedno s uvjetima regulira odnos između dvije strane i čini ugovor.

Odjeljak A: Pojmovi o korištenju
2. O samoj stranici
Stranicom upravlja GLOBAL PLUS d.o.o., društvo registrirano u Hrvatskoj. Adresa sjedišta je Mike Tripala 6, 21000 Split, OIB: 53889263424. Broj sudskog registra u koje je društvo upisano je 060263035. Kontakt telefon je +385 21 383 898, a e-mail adresa: skutermoto-split@globalplus.hr.
GLOBAL PLUS d.o.o. je u sustavu PDV-a

3. Naša prava na stranici

Autorska i ostala prava intelektualnog vlasništva na ovoj stranici kao i njezin sadržaj (uključujući dizajn, tekst, loga, imena i ostali materijal) u našem su vlasništvu ili u vlasništvu naših partnera. Nije dopušteno objavljivanje, kopiranje, distribuiranje bilo kojeg dijela na stranici, osim u privatne svrhe. Bilo koje drugo korištenje izričito je zabranjeno bez našeg pismenog dopuštenja. Ne smijete na bilo koji način reproducirati i koristiti loga ili imena brendova koji se pojavljuju na stranici.  Naša tvrtka je ovlaštena prikupljati, obrađivati i čuvati informacije koje ste nam dali te ih na zahtjev dostavljati trećim osobama u skladu s Općom uredbom o zaštiti  podataka (GDPR).

4. Sadržaj stranice

Posvetili smo veliku pozornost sastavljanju stranice, ali nitko od naših direktora, zaposlenika ili ostalih djelatnika neće biti odgovoran za bilo kakvu štetu, gubitke ili troškove koji proizlaze Vašim korištenjem iste. Iako se trudimo osigurati informacije koje su točne i ažurirane, Vi ste odgovorni provjeriti je li korištenje iste prihvatljivo za Vas i jesu li informacije koje dobijete one koje trebate primijeniti.
Možemo promijeniti, ukloniti ili na bilo koji drugi način prilagoditi sadržaj stranice u bilo kojem trenutku ili prije bilo kakvog upozorenja. Možemo objaviti i linkove na druge stranice, ali u tom slučaju ne odgovaramo za sadržaj i informacije na njima. Ne možemo garantirati da će stranica uvijek biti dostupna ili biti slobodna od virusa, grešaka ili sličnih problema. Nastojimo osigurati da su slike proizvoda na stranici što vjernije originalu, ali i upozoravamo da uvijek postoji mogućnost nepodudarnosti između proizvoda u stvarnosti i onoga što možete vidjeti na slikama na našoj web stranici.

5. Kako koristiti stranicu?

Objave ili komentari koji na bilo koji način potiču nasilje, mržnju i bilo kakvu vrstu netrpeljivosti strogo su zabranjeni. Ne smijete koristiti uvredljiv jezik, biti agresivni ili zlostavljati bilo koju drugu osobu. Sve informacije koje dostavite moraju biti točne, istinite i ažurirane. Potrebno je koristiti vlastiti identitet za vrijeme korištenja stranice. Ne smijete koristiti informacije o trećim osobama bez dopuštenja.
Nije dozvoljeno hakiranje, neovlašteni ulaz bilo koje vrste na stranicu koji može prouzročiti nemogućnost korištenja iste ili postavljanje virusa i sličnih elemenata. Korištenje „spama“ također je zabranjeno. Nismo odgovorni za bilo koji gubitak koji Vam se može dogoditi od eventualnog korištenja stranice. Ako imate lozinku kao dio naših sigurnosnih parametara, morate informaciju tretirati kao povjerljivu i ne smijete ju otkrivati nikome. U slučaju nepoštivanja pravila možemo zabraniti pristup bilo kome tko se ne pridržava navedenih uvjeta.

Odjeljak B: Uvjeti prodaje
6. Sporazum o prodaji robe i procesu naručivanja
6.1 Na stranici su prikazani proizvodi koji su oglašeni za prodaju i na njoj se mogu pronaći informacije o proizvodima. Oglašavanjem proizvoda na stranici pozivamo Vas da ih
naručite. Samom narudžbom nismo dužni prihvatiti istu, a ugovor o kupnji bit će valjan tek kada je prihvatimo.

6.2 Bilo kakvi uvjeti predloženi s Vaše strane neće imati efekta i neće se uzimati u obzir. Bilo kakve promjene ili varijacije u ugovoru moraju biti odobrene s naše strane i to u pisanoj formi.

6.3 Sljedeći koraci objašnjavaju proces koji morate proći kako biste napravili narudžbu, točnije kako bi narudžba postala valjana i potvrđena s naše strane. Ovaj dio također objašnjava važne informacije vezane za plaćanje i dostavu.
Korak 1 – Odabir proizvoda
Klikom miša odabirete željeni proizvod. Ako ste zainteresirani idete na „Dodaj u košaricu“.
Korak 2 – Pregled košarice
Tu možete pregledati proizvod koji ste dodali u košaricu. Možete mijenjati sadržaj košarice, dodajući ili oduzimajući količine ili ukloniti sve proizvode te pregledati vrijednost robe u njoj. Možete nastaviti kupnju ili prijeći na sljedeći korak.
Korak 3 – „Checkout“/Naplata
Po završetku kupnje možete nastaviti na „Checkout“
Korak 4 – Registracija kupca
Kod registracije potrebno je navesti jeste li novi kupac ili ste već ranije obavljali kupnju na stranici. Za registraciju novog kupca morate ostaviti Vaše podatke i lozinku. Podaci će biti pohranjeni kod nas i isto tako ćete biti zapamćeni za buduću kupovinu te će za provedbu nadolazećih kupovina biti potrebno samo utipkati lozinku i e-mail adresu.
Korak 5 – Kompletiranje detalja o adresi
Morate ostaviti podatke, točnije adresu na koju želite da Vam pošaljemo proizvode. Ako želite da proizvode pošaljemo na adresu koja je drukčija od adrese na kartici kojom plaćate, to trebate navesti.
Korak 6 – Sumiranje narudžbe i plaćanje
Ovo je završna faza prije same kupnje, nakon čega nema ispravka greške ili promjena kod naručenih proizvoda pa Vas molimo da dobro obratite pozornost na detalje Vaše narudžbe. Potrebno je navesti način plaćanja i detalje o kartici.
Korak 7 – Slanje narudžbe
U ovom koraku potvrdom narudžbu šaljete prema nama, a svi detalji vezani uz narudžbu nama tada postaju vidljivi.
Korak 8 – Potvrda narudžbe
Nakon što zaprimimo potvrdu da je plaćanje uredno izvršeno, dobit ćete potvrdu putem e-maila o zaprimljenoj narudžbi, nakon čega pristupamo obradi i slanju Vaše narudžbe.

6.4 Narudžbu možemo i odbiti ako odlučimo da je to u našem interesu, a to može uključivati slijedeće stavke:
6.4.1 Ne možemo uvidjeti da je plaćanje autorizirano ili je sam proces plaćanja nepotpun
6.4.2 Ako utvrdimo grešku u proizvodu ili cijeni proizvoda
6.4.3 Ako niste zadovoljili sve kriterije postavljene s naše strane
6.4.4 Ako niste poslali sve potrebne podatke za izvršenje narudžbe
6.4.5 Ako su proizvodi nedostupni ili rasprodani

6.5 Možemo Vas kontaktirati i telefonom kako bismo utvrdili istinitost podataka prije nego što obradimo Vašu narudžbu, npr. u slučaju ekstremno visokih iznosa narudžbe.

6.6 Svi proizvodi na našoj stranici namijenjeni su privatnoj upotrebi i time je zabranjena svaka daljnja preprodaja proizvoda ili nuđenje u komercijalne svrhe. Uzimamo za pravo odrediti limit totalnog iznosa i količine za pojedinu narudžbu. Ako vrijednost narudžbe prelazi limit, kontaktirat ćemo Vas.

7. Cijene i plaćanje
7.1 Cijene proizvoda i dostave objavljene su našoj stranici. Sve cijene su u kunama i uključuju PDV. Cijene dostave prikazane su zasebno.
7.2 Cijene možemo mijenjati u bilo koje vrijeme. Ako se cijena promijeni u vrijeme kada je narudžba napravljena, obavijestit ćemo Vas prihvaćate li promjenu cijene. Ako odustajete iz bilo kojeg razloga, a plaćanje je već izvršeno, novac ćemo vratiti.
7.3 Prodajne akcije i sniženja na stranici ovisne su o količinama te ih možemo mijenjati i ukidati proizvoljno, bez ikakve ranije najave. Ništa nas ne obvezuje na održavanje ponude na bilo kakav vremenski period. U slučaju akcija mogu se pojaviti i posebni uvjeti.
7.4 Plaćanje moramo zaprimiti prije slanja pošiljke
7.5 Plaćanje artikala omogućeno je putem Diners, JCB, Discover, MasterCard, Visa, Visa Premium (ex Amex) kreditnih kartica te Maestro debitnim karticama jednokratno. Obročno plaćanje, do 36 rata, moguće je karticama izdanim u Hrvatskoj. Karticu smijete koristiti isključivo ako ste vlasnik iste. Potvrdom narudžbe potvrđujete da ste i vlasnik kartice. Ako izdavatelj kartice ne odobri plaćanje, nećemo prihvatiti Vašu narudžbu i nećemo biti odgovorni za nedostavljanje iste
7.6 Ako nemamo dovoljno proizvoda na zalihama, obavijestit ćemo Vas o tome te će novčana transakcija biti poništena i Vaš račun neće biti izdan. Povrat ćemo obaviti što je prije moguće, ne kasnije od 30 dana. Nećemo biti odgovorni za bilo kakav oblik kompenzacije ako proizvode koje ste naručili trenutno nemamo na stanju

8. Povrati
8. 1 Trošak vraćanja proizvoda na našu adresu ide tako što Vi snosite navedeni trošak
8. 2 Jamčimo da su proizvodi koje prodajemo zadovoljavajuće kvalitete i da se uklapaju u svrhu za koje su namijenjeni.
8.3 Ako nam vraćate proizvod, pregledat ćemo vraćeni proizvod te ga ili zamijeniti drugim ili vratiti novac za proizvod za koji vjerujemo da je uistinu oštećen ili da nije u skladu s ugovorom. Proizvod nam morate vratiti najkasnije u roku od 14 dana od dostave.
8. 4 Proizvod ćemo zamijeniti ili vratiti novac ako se pokaže da šteta nije nastala običnim korištenjem, namjerno ili slučajno, Vašom nepažnjom ili ako niste pratili upute o održavanju. Troškovi poštarine ne mogu biti vraćeni, a trošak ponovnog slanja proizvoda na našu adresu plaćate Vi. Ako ne utvrdimo nikakvu grešku ili oštećenje, poništenje ugovora nije moguće
8. 5 Ako vjerujete da postoji oštećenje proizvoda, ne smijete ga više koristiti prije povrata nama.
8. 6 Novac ili zamjenu ćemo obaviti što prije, ali najkasnije 30 dana nakon što vratite proizvod.
8. 7 Svaki povrat proizvoda prema nama sugeriramo da ide preporučenim paketom kako biste imali dokaz o slanju. Nećemo biti odgovorni za izgubljenu ili oštećenu poštu.

9. Dostava
9. 1 Uvijek nastojimo dostaviti proizvod što je ranije moguće, ali nismo odgovorni ako se dostava oduži mimo predviđenog roka ili za bilo kakva druga kašnjenja. Ako doznamo za kašnjenje proizvoda, nastojat ćemo Vas na vrijeme obavijestiti, ali nećemo biti odgovorni za štetu nastalu kašnjenjem.
9.2 Ako su proizvodi rasprodani, obavijestit ćemo Vas e-mailom o stanju sličnih (zamjenskih) proizvoda. Zalihe ćemo nastojati obnoviti što prije, iako nismo dužni to i napraviti. Ako ste naručili više proizvoda, ne garantiramo da će svi stići u istom paketu i uzimamo pravo poslati ih u nekoliko odvojenih pošiljki.
9.3 Vlasništvo nad proizvodom postaje Vaše tek onda kada zaprimimo punu uplatu uključujući i troškove dostave. Nakon preuzimanja vlasništva nad proizvodom dužni ste i brinuti o njemu, točnije koristiti ga sukladno uputama.
9.4 Ako ste zaprimili drugi proizvod koji ste naručili ili količina ne odgovara naručenoj, obavijestite nas odmah sa svim detaljima nakon što ste utvrdili grešku. Trošak ponovne dostave ide na naš račun ako je greška nastala našom krivnjom.
9. 5 Proizvodi će biti dostavljeni na adresu koju nam Vi navedete i dostavite. Morate dostaviti valjanu adresu za dostavu, a metoda dostave može varirati ovisno o samom proizvodu i količini naručenih proizvoda. Metoda za slanje će biti odabrana prema našoj procjeni.

10. Naša prava u proizvodima
Sva vlasnička prava kao što su intelektualno vlasništvo kod proizvoda, svi dizajni, žig i logo ostat će naše vlasništvo ili vlasništvo naših partnera. U niti jednom trenutku oni ne mogu prijeći na Vas, a Vi te proizvode ne smijete dalje preprodavati.

11. Općenito
11. 1 Nismo odgovorni za štetu koja je nastala van naše kontrole, odnosno požara, poplave, terorističkog čina ili slično.
11. 2 Ugovor između dvije strane je obvezujući. Ne smijete prenositi prava ili obveze na druge osobe bez našeg odobrenja. Mi možemo prenositi naša prava i obveze iz ugovora na treće osobe kako bi nam pomogle u izvršenju istih. U niti jednom trenutku to neće utjecati na naše obveze prema Vama.
11. 3 Ako se neka stavka ugovora pokaže ništavnom, sudskom ili nekom drugom odlukom, ostale ugovorne obveze i dalje ostaju.
11. 4 Ugovor je predmet hrvatskog pravosuđa i obje strane se slažu da je u slučaju prigovora hrvatski sud nadležan za rješavanje istih.
11. 5 Nikakve promjene u ugovoru neće se priznati ni s jedne ni s druge strane ako nema pisanih dokaza. Bilo koja promjena bit će objavljena na stranici te će se smatrati prihvaćenom od bilo koje osobe koja koristi stranicu.

12. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
GLOBAL PLUS d.o.o. obvezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca tako da prikuplja samo nužne i osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza, obavještava kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici GLOBAL PLUS d.o.o.-a i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

13. Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

14. Jamstveni uvjeti

Reklamacije
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

  • Zapisnik o reklamaciji.
  • Kopiju računa.
  • Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla.
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje).
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji).

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda (od datuma na računu ili jamstvenom listu, ako se daje uz proizvod).
  • Jamstveni rok je 12 mjeseci osim za proizvode za koje je drugačije navedeno.
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji, jamstveni list, račun za kupljeni proizvod. Za ugrađene rezervne dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga ovlaštenog servisa za mopede/motocikle (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje) odnosno servisa registriranog za popravak mopeda/motocikala koji je trebao izvršiti ugradnju predmetnog rezervnog dijela. Ako reklamirani predmetni rezervni dio nije ugradio ovlašteni servis ili servis registriran za popravak mopeda/motocikala jamstvo prestaje vrijediti.
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan.
  • Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…).
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana i ovlaštena osoba ovlaštenog i/ili specijaliziranog servisa.

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom):

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno.
  • Ako reklamirani predmetni rezervni dio nije ugradio ovlašteni servis ili servis registriran za popravak mopeda/motocikala.
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu.
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen.
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, vozilima za iznajmljivanje.
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning).
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …).
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom.
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog i/ili potrošnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti).

Amortizeri :

  • Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata.
  • Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemenata.
  • Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom.
  • Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini.

Setovi kvačila, zamašnjaci, … :

  • Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju.
  • Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača.
  • Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma.

Akumulatori:

  • Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa.
  • Ako su električne instalacije u vozilu neispravne.
  • Prilikom uporabe u vozilima za iznajmljivanje.
  • Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti).
  • Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda).
  • Ako upute za uporabu nisu provođene
  • Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem).
  • Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje).
  • Ako su oštećeni polovi akumulatora.
  • Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen.

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Global plus d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Global plus d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Global plus d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi Global plus d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Reklamacijski zahtjev za jamstveni popravak podnosi se ispunjavanjem reklamacijskog zapisnika, predočenjem originalnog računa za kupljeni proizvod i ostalih potrebnih dokumenata i proizvoda osobno u prodajnom mjestu Globala plus ili poštom na adresu Mike Tripala 6, 21000 Split ili e-poštom na adresu: reklamacije@globalplus.hr